onsdag 10 februari 2010

Onsdag

Åh så skönt Nellie blir bara friskare och friskare inatt har hon bara varit vaken för att äta sen somnat om, de är melodi för mammas öron. Med andra ord är vi rätt utvilade och på ett strålande humör :)
Nellie kör just nu gåstolen och har siktat in sig på gardinen tror jag har varit och dragit bort henne 10 gånger men utan större framgång, hon skratta gott då jag kommer och drar bort henne.
Ville inte väcka rikard och gå in och hämta ett par brallor för att gå och hämta tidningen men de ångrade jag bittert på väg till brevlådan morgonrocken va allt för kort för att hålla min stackars ben värmen, va skönt att komma in i värmen vill jag lova. På vägen slog tanken mig tänk om någon ser mig nu? Tur man bor ensligt så folk slipper se en nyvaken frida i morgonrock jacka och mössa, ah såg nån mig så bjuder jag på de!

Ska snart väcka rikard så får han ta Nellie så jag kan gå på långprommis än så länge får hon vara inne och kurera sig inför helgens bravader!

Kram

Inga kommentarer: