torsdag 11 februari 2010

eftermiddag

En rätt sen eftermiddags uppdatering men laddaren till min kära bärbara dator har gått sönder vilket gör att den är oanvändbar, suck! Förhoppningsvis går de att byta bara kontakten och vi slipper köpa en helt ny laddare de skulle kännas drygt.
Nellie har varit på BVC dom tog sprutan och läkaren lyssnade på hjärta och lungor vi fick beröm läkaren tyckte att hon var en väldigt trygg och harmonisk bäbis och att hon låg före i utvecklingen. De är sånt som är skönt att höra de värmer gott i mamma hjärtat.
Nellie är otroligt trött efter sprutorna och har sovit nästan ända sen vi kom hem förhoppningsvis straffar det sig inte inatt.
Väl hemma började jag efterlysa bilstolen vi beställt jag ringde företaget och fick sändningsnummret dom hade skickat den i måndags, toppen butik för övrigt. När jag godsöker den står de att den är levererad till utlämningstället glad i hågen ringer jag till den ica butiken men efter 40 minuter lessnar vi och rikard åker iväg. När han kommer dit finns inte stolen där, hur fan är de möjligt? De är nu sista gången vi har med affären att göra de här är inte första gången exakt samma sak händer. Man får varken avi eller annat utan får alltid leta rätt på paketet själv. När de ska hämtas ut i Tavelsjö stöter vi aldrig på de här problemet utan de går smärtfritt, hädanefter kommer vi begära att de lämnas ut där.

Nu har jag iaf lugnat mig efter prat med DHL och jag har försökt ringa ica butiken tusen gånger utan svar de är inte lönt att reta upp sig mer utan jag får ta de imorrn när vi hämtar ut den.

Pratade just med syster och bestämde hur vi skulle göra med morgondagen vi åker ner så vi är där vid fyra då fixar vi håret å så innan vi åker hem till dom, de kommer bli supermys.
Ska packa ner lite grejer behövs ju en del då man ska sova bort om än de bara är en natt när man har barn.

Hoppas ni har haft en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer: