onsdag 3 februari 2010

kväll

Oj vad tiden sprang iväg ikväll vi åt middag hos mamma och pappa när vi kom hem var Nellie super trött och gick i säng jag passade på att sitta i soffan en stund. Sen skulle gubben i säng och alla grejer inför jobbet hittas de tog sin tid. När de väl var gjort vaknade Nellie igen men bara för en halvtimme sen somnade hon om igen och jag trodde starkt att hon skulle vakna men än så länge är de tyst. Då funderar jag när vaknar hon imorrn bitti? hm kanske alldelens för tidigt eller så är hon helt enkelt vädligt trött.
Känns konstigt att sitta uppe helt själv hade tänkt se wallander men de hanns faktiskt inte med de får bli imorrn istället.

Nu väntar snart sängen eftersom de finns risk att Nellie vaknar tidigt vill jag va i säng vid 11 de borde jag alltid vara men misslyckas ofta.
Borde ställa mig i duschen också men ikväll kändes de otroligt jobbigt, tror bara jag rastar den fyrbenta och sen kryper till kojs med resten av min kära familj.

Go natt på er!

Inga kommentarer: