måndag 22 februari 2010

kväll

Här hemma pysslas de för fullt jag håller på att su hjärtan till mitt lilla kakfat jag köpte förra veckan. Är lite sugen på att ge mig på att virka bakelser men i så fall får de bli med hjälp av mamma vid ett senare tillfälle, de vore iaf väldigt häftigt.

Idag har de varit en riktig slappar dag jag är sjukt trött och eftersom vädret inte har haft något att bjuda på och inne är de mesta gjort så har vi bara myst. På eftermiddagen gick vi en sväng till mamma och pappa så Nellie fick träffa dom en stund,jag och mamma pratade om olika projekt vi vill göra som vanligt kikar vi in varandras ideer och ger råd och tips de är perfekt.
Ikväll ska vi kika på familjen annorlunda med en skål popcorn och massor av ljus sån där härlig varadagsmys de gillar vi.

Ibland förundras jag över hur människor tänker och gör, hur långt kan man gå och fortfarande ha hedern i behåll? Tänker inte skriva mer då jag inte vill peka ut någon men har funderat över de här rätt mycke i eftermiddag, jag är glad över att jag slipper ha med de att göra de är ett som är säkert!

Hoppas ni har haft en bra dag nu ska jag återgå till pysslandets värld!

Inga kommentarer: