måndag 15 februari 2010

kväll

Rikard kom hem i tid för en gångs skull så skönt att hinna äta och umgås en stund innan han måste gå i säng. Nu sover både han och Nellie och även jag ska bege mig mot sängen snart har en wallanderfilm jag inte sett som jag är sugen att se men jag tror de får bli en annan kväll då jag kommer på de lite tidigare. Är tungt å kliva upp före sju om man inte kommit sig i säng före elva.
Jag ska iaf plocka undan innan jag kryper till kojs orkar inte vakna upp till alla grejer de är inte min favorit.
Imorrn blir en lugn dag vi hade planer på ÖF men Frida och Thilde hade tyvärr andra planer så de får skjutas upp en vecka.

Så våra planer för imorgon är långprommis förhoppningsvis är de lika fint väder som idag sen hade jag tänkt byta och vädra alla sängkläder, ska sy lite nya påslakan till Nellie också de får inte glömmas!

Go natt

Inga kommentarer: