fredag 26 februari 2010

Go morron

Min blogg kruppade ihop igår så fort jag försökte publicera ett inlägg stängdes det ner så efter ett tag gav jag upp och stängde ner alltihop istället.
Vi har vaknat och är på bra humör något trötta men de rullar på iaf, Nellie har haft en helt okej natt bara varit vaken en gång de är skön jämförelse istället för 3 gånger.

Nu sitter hon på lekmattan och håller igång med leksakerna hon verkar något arg över att hon inte kan ha alla saker samtidigt, hon är för söt.

Planerna för dagen är inte många jag ska försöka kurera mig från mensvärken som inte vill ge med sig de här är nog en av de värsta gångerna på länge, förhoppningsvis är de snart över och man kan röra sig normalt igen..
För tillfället snöar de inte kanske håller de upp tills på förmiddan så kanske man hinner ut på prommis de vore skönt men de återstår att se.

Go morron gott folk!

Inga kommentarer: