tisdag 9 februari 2010

kväll

Vi har pysslat kvällen lång även ikväll nu vart de jag hade tänkt färdigt lite småsaker kvar på ena grejen men sen så är de klart, skönt med några projekt som blir färdiga också.
Nellie vill inte alls sova hon somnade en timme vid åtta tiden, jag försöker tjura ut henne nu då jag vet att hon är trött men alldelens för nyfiken på vad som händer uppe.
Vi måste sänka spjälsängen imorrn de är inte länge kvar tills hon sätter sig upp och de vill jag helst inte då vi har spjälsängen längst upp.
Febern är iaf bort ikväll och jag hoppas hon får bli friskare nu så vi kan ta vaccinet på torsdag men de återstår ju att se.
Jag ska mysa ner mig i soffan en stund och försöka hitta nåt av värde att se kan dom inte bara börja visa mina älskade serier? Eller inte visa alla bra program på onsdagar klockan nio?
Är väl lika bra igentligen då får man nåt gjort.
Nej Nellie verkar inte alls vilja sova hon får vara uppe med mig en stund till!

Go natt!

Inga kommentarer: