tisdag 25 maj 2010

zombie

Ja idag känner jag mig som en zombie Nellie har hållit i gång i omgångar inatt och inte alls tyckt att jag har varit rolig som bara har gått in och lagt henne igen, men tillslut lyckades jag. Förhoppningsvis sover hon bra idag så kanske natten inatt blir bättre. Tror minsann hon ska få sova ute mitt på dagen den vilan brukar hon sova bättre ute än inne.
Vi gjorde morgon just före sex vi höll på att frysa ihjäl då vi klev upp så de va bara att klä på sig och bege sig ut och hämta ved, de är tur jag har skrindan att lasta i. Nu börjar vi äntligen få upp lite värme, Nellie sitter fortfarande i tjocktröja hon verkar tycka de är mysigt.

Jag hade tänkt lägga mig en stund då Rikard kliver upp så jag orkar med dagen efter de lär de väl bli matlagning och sen hinns inte så mycket mer med innan han ska iväg och jobba, de är rätt intesiva veckor då han jobbar..

Nu ska jag läsa tidningen och mysa framför brasan med världens gulligaste tjej!


1 kommentar:

Nina sa...

Hej gums :) Hade ni också en kylig morgon? jag frös så in i norden, kändes som vinter!

Du vi kanske ska ta och måla lite krukor någon kväll? :) Skulle vara så mysigt!

Hörs sen! Kramen