tisdag 18 maj 2010

kväll

Snart dags att göra kväll här hemma, konstigt nog är jag rätt pigg ikväll oftast är jag ju kvälls trött nanting men ikväll har jag lite ork kvar. Men ska iaf traska mot sängen Nellie lär vakna inatt och då gäller de att ha sovit några timmar.
De har varit en riktigt lugn kväll jag har grejat ute med blommorna, planerat inför vår resa på lördag de ska bli så himla roligt. En riktig tjejresa så klart ska även Nellie med hon kommer bli härdad på att hänga med oss tjejer på olika upptåg.

Har även en annan grej på gång som jag så gärna vill, som jag har hoppats! Ja vi får helt enkelt se om de går vägen...

Lägger in några bilder som min kära syster son har tagit på Nellie han är otroligt duktig på att fota och dessa två är bara en bråkdel av alla fina kort vi fått på Nellie dom här två dagarna. Jag hoppas vi hinner få många många fler...



Foto: R.Nimrodsson

1 kommentar:

robert nimrodsson sa...

Detta Gillas(Y) klart man kommer och tar fler på söt ungen nellie :D