torsdag 20 maj 2010

Kväll

Full rulle hela dagen lång ja de blir lätt så då de är fint väder. Nellie har sovit ute bägge gångerna idag och hon har sovit riktigt bra, kvällsläggningen gick dessutom över förväntan. Kanske hörde hon att vi sa att de är dags att sluta sitta inne hos henne på bvc. De gick iaf bra dom försökte klippa och greja men utan resultat så dom la spritförband och grejade så nu hoppas vi på att de ska dra ur varet. Som vanligt är dom superbra och dom hade ordnat massor med recept på grejer till Nellie, dessutom skulle våran sköterska ta med sig recept hon hade hemma som jag skulle få låna. Bättre bvc finns nog inte.

Vi har varit ute större delen av dagen nu ikväll har jag planterat några plantor som jag fick av min kära mor som hon inte behövde då hon håller på att göra om i rabatten. Helt plötsligt ser min rabatt levande ut, kan knappt vänta tills de börjar blomma de kommer bli superfint.

Rikard är ledig imorrn eftersom vi ska på ögon med Nellie imorrn bitti sen gör vi bort att storhandla samtidigt, de blir bra!

Nu säger jag god natt och på återhörande imorrn!

1 kommentar:

Frida sa...

Oj då, det lät ju inte kul. Är det nageltrång hon fått eller? Tror inte du skrev vad det var som hade hänt.. Inte alls kul hur som helst! Med oss är det toppen. Thilde är lite snorig men inte så farligt. Peppar tills på lördag :) kram