lördag 15 maj 2010

kväll

Nu har även vi gjort kväll jag gav upp då myggen blev allt för enträgna, varför ska dessa satyg alltid dyka upp så fort värmen kommer? Fast de tillhör väl sommaren kanske.
Vi har hunnit med mycket idag men som vanligt finns alltid massor kvar imorrn kommer ev Rikards föräldrar så då blir de inte mycket gjort. Om dom inte dyker upp blir de att bygga innerlådor till kaninburarna imorrn de är faktiskt de enda som saknas nu, skönt!
Nellie sover lugnt ikväll vi får se hur natten går, hon är verkligen inne i en separationsfas som de så fint heter i själva verket innebär de att hon vägrar somna själv som hon gjort jätte länge. Hon sover inte längre hela nätter och vill absolut inte somna om när hon väl vaknat. Dagtid vill hon ha mig nära ständigt och jämt även pappa ska helst vara tillhands hela tiden, emellanåt något krävande vill jag lova. Jag hoppas att de snart är över så vi kan återgå till att sova någorlunda nattetid istället för att sitta uppe halva nätterna och vänta på att hon ska somna. Tydligen gör vi iaf rätt som finns där och sitter vid sängen hela tiden, de känns iaf bra.

Snart är de dags för sängen känns riktigt skönt, imorrn är de ny dag!
Go natt


1 kommentar:

Anonym sa...

Jr så varm inombords jämt då jag läser din blogg :), den är så fylld med värme och kärlek och jag tycker ni verkar vara de bästa föräldrarna på jorden ;)
Kram Carina A
www.bluewingskennel.se