onsdag 12 maj 2010

Onsdag

Nellie tog sovmorgon imorse efter den röriga natten vet inte alls vad hon fått för sig men vaken tid är numera mellan fyra och sex, hon ligger då i våran säng och leker tandläkare med mina tänder och jag försöker sova ni kan ju tänka er hur de går. Tillslut somnade hon iaf och sov till just före åtta de behövde både hon och jag.
Vi är på riktigt bra humör idag de är fint väder och ingen blåst, med andra ord perfekt för ute dag efter Nellie sovit en stund. Om hon nu inte ha tänkt sov strejka som igår då de inte blev nåt sovet alls.

Nellie har härjat här på morgonen numera tar hon sig frammåt på alla fyra rätt fort mest intressant är vattenskålen och diverse andra roliga grejer. Man får med andra ord passa henne rätt mycket nu, men de är så roligt att se henne krypa och ta sig dit hon vill så de är värt allt passande.

Idag finns massor att göra men jag har mest lust att sitta ute vi får se vad jag orkar ta tag i, först ska de iaf bytas kläder och fixas hår så man vågar visa sig.

2 kommentarer:

Sussi sa...

Fördelen me att dom lär sig krypa är ju också det att dom kan roa sig själv en stund, vilket iaf Agnes hade svårt me innan hon lärde sig ta sig framåt. Dom är underbara våra små! :)
Kraam!

Anonym sa...

Tänkte lämna ett litet tass avtryck för en gångs skull :). Du är den bästa bloggaren...som uppdaterar oftast 2 ggr per dag...jag är in här då o då och kikar så jag håller koll på er :). Ha det bra o ge Nellie och Vilda en puss från mej. KRAM Carina www.bluewingskennel.se