fredag 28 maj 2010

Lördag

Nellie drog igång före halv sex imorse då är jag verkligen inte pigg, mina ögon ser ut som streck och huvudet hänger inte alls med. Jag fick kämpa för att göra en vällingflaska och förflytta mig till soffan turligt nog så va Nellie på riktigt bra humör trots de tidiga vaknandet. Jag hade dock hoppats på att hon skulle somna om men ikket. Istället blev de en supermysig stund i soffan med henne liggandes mot min axel halvsovandes, sånna stunder är helt underbara.

Rikard sover vidare han har sovit superdåligt inatt stackaren så jag väcker han nog precis innan jag ska åka bara. De är så drygt att ligga vaken halva natten man blir så otroligt irriterad, jag hoppas han lyckas sova trots Nellies höga ljudstämma.

Vädret är absolut ingen höjdare så de blir kanon med loppis idag, men att bege sig ut och hämta tidningen känns inte alls spännande kanske borde man passa på nu medans de är uppehåll!

Inga kommentarer: