torsdag 6 maj 2010

Torsdag

Vilken sovmorgon vi fick idag, Nellie vaknade vid halv sex hungrig som en varg men fortfarande riktigt trött så jag la ner henne igen och hon vaknade inte förrens klockan nio. Jag vet inte när de hände sist, skallebanget kom som ett brev på posten kanske har jag sovit för mycket?
Ja ja ingen skada skedd då vädret är ena sekunden hagel och andra solsken så vi har iaf inte missat mycke till ute stund.
Va ska vi hitta på idag då ja jag vet faktiskt inte vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda, jag har iaf redan gjort lunch/middag så laga mat behöver jag inte, skönt.

Rikard jobbar sista dagen för veckan ikväll sen gör vi helg här hemma de ska bli otroligt skönt med några lediga dagar, sen är de ju faktiskt bara 3 dagar kvar till veckoledigt.
Vi får se vad helgen har att erbjuda jag hoppas mest på att Nellie ska vara fullt fräsch igen så vi får sova hela nätter och slippa oroa oss för explosioner.

Hoppas ni får en fin dag trots de växlande vädret!

Inga kommentarer: