tisdag 18 maj 2010

kväll

De blev en stads sväng idag vi köpte en spegel till hallen lite ramar och kläder till Nellie. Vi hittade faktiskt jätte mycket till Nellie superfint blev de tillslut. Dock höll jag på att gå i taket då jag insåg att shorts bara är för killar, för tusan jag tänker minsann inte klä Nellie endast i klänning och kjol för hur praktiskt är de då dom kryper. Så jag tassade över på killsidan och köpte ett par gröna shorts med en superfin orange/grön bodie.
Så nu är Nellie garderob påfylld bla med detta resterande hittar jag ingen bild på.
Jag har spanat in en klänning och leggings som kommer släppas ganska snart den ska defenetivt köpas så fort som möjligt innan den tar slut.
Värmen är nästan outhärdligt just nu men dom mörka molnen börjar torna upp sig så jag anar att de kommer bli regn och åska ganska snart, får nog bära in tvättställningen igen.

Ikväll blir en lugn kväll, en riktig soffmysarkväll!


Inga kommentarer: