torsdag 6 maj 2010

kväll

Vi gick upp till mam&pap när Nellie vaknade från eftermiddagsvilan vi spenderade några timmar där, lika trevligt som vanligt. Väl hemma va de dags för Nellie att krypa till kojs och efter en kväll fylld med bus och mys verkade hon uppskatta sängen, lillgumsan.
Jag kikade på inspelat unga mödrar och vilade lite i soffan har fortfarande en sprängande huvudvärk och den vill inte ge med sig.
Jag har iaf plockat undan lite så de känns lite bättre att kliva upp imorrn bitti då vi inte alls har tid att greja då vi ska åka och storhandla.

En fågel flög in i vårt fönster i full kareta att fönstret höll är en gåta jag har aldrig hört en fågel flyga in så hårt nån gång, den lever men verkar inte alls må bra. Jag har tagit in katterna och kikar till den men så fort jag närmar mig verkar den bli super stressad, jag önskar jag vore modig nog att slå ihjäl den så den slipper plågas. Jag är blödig otroligt blödig så jag fixar bara inte att ta ihjäl den jag hoppas den antingen dör väldigt snart eller flyger iväg, katterna får iaf vara inne så dom inte tar ihjäl den om den kan överleva.

Nu är de verkligen dags för sängen om jag ska vara människa imorrn min kropp är helt slut, jag behöver sömn massor av sömn!

Go natt

Inga kommentarer: