tisdag 4 maj 2010

Trött

Ja idag är jag riktigt sleten Nellie vaknade i samma veva som jag skulle gå i säng vid halv elva. Jag gav henne mat och la henne igen i tron om att hon skulle somna om precis som vanligt men ikke. Nellie hade feber förmodligen pga av reaktionen som hon hade tidigare under eftermiddan/kvällen på gröten med havre i, så de va bara att ge alvedon och ta henne till våran säng. Dock fick hon massor av energi av alvedonen och satt igång med alla diverse gymnastiska övningar helt plötsligt kunde hon krypa i sängen och ta sig lite var stans tur nog har Nellie alltid ett gott humör annars hade jag nog somnat på fläcken. Vid två la jag henne i sin säng igen och där somnade hon. Dock bjöd hon inte på någon sovmorgon utan slog upp sina blå före sju men vad gör de då man möts av världens gladaste lilla tjej febern är som bortblåst och hon verkar helt opåverkad av nattens bravader.
Nu tänker inte jag testa mer vi har bevis nog på vad hon inte tål, förhoppningsvis får vi svar på blodtestet antingen i veckan eller nästa vecka. Jag hoppas vi slipper provocera allt för ofta de är slitigt för hjärtat ja de är faktiskt de att se henne må så dåligt av något vi stoppar i henne.

Så idag blir de en lugn dag Rikard ska snart få byta av mig så jag får vila, vädret är ju ingen höjdare så jag tror vi håller oss inne!

Kramar

Inga kommentarer: