onsdag 12 maj 2010

kväll

Vi har haft en riktigt mysig kväll Nellie har varit vaken ett par svängar hon hade lite feber vid åtta tiden så vi gav en alvedon och den verkar ha gjort susen. Tänk att tänder kan göra sånt bök, förhoppningsivs får hon en lugn natt så hon är piggelin imorgon.
Vi har varit och hämtat lite sten som ska pryda våra rabatter imorrn ska de läggas på plats, jag älskar att pyssla ute :)

jag väntar på ett paket från h&m de borde ha dykt upp i veckan så jag sökte på kolli id och får upp att de ska ha kommit fram men är feldistrubierat? Va tusan innebär de, vars är mitt paket och när har de tänkt dyka upp? Jag blir smått irriterad och imorrn kommer de gå ett samtal till schenker vill jag lova..
När jag googlar så visar de sig att massor av människor har fått samma som mig från just hm med schenker som leverantör, kanske dags för hm att byta?
Tydligen har vissa fått vänta flera veckor på paket medans andra har haft paketen liggandes på utlämningstället, ja man kan ju bli tokig för mindre.

Nu ska vi krypa till kojs imorrn är en ny dag fylld med äventyr!


Inga kommentarer: