måndag 17 maj 2010

Morgon

Här blev de en tidig morgon kvart över fem va de färdigsovet, Nellie sken som en sol och hade absolut inte lust att sova mer tror de kan bero på att hennes persienn inte tar bort särskilt mycket ljus nu när den ligger på. Men idag har jag sån tur att Rikard kliver upp på en stund och byter av mig han jobbar ju imorrn så han måste komma sig i säng i tid.
Solen skiner även idag undra om vi ska strunta i stadsresan? Kändes drygt att åka in om de superfint väder men samtidigt vet jag att vi behöver in vilket som, ja vi får helt enkelt se.

Jag kikar runt vad jag ska köpa för sommargrejer till Nellie först och främst är de kortärmade bodys jag är ute efter, de är verkligen ett måste. Men även nåt par shorts hade ju varit bra, ja jag får helt enkelt se vad jag hittar de finns så mycket fint!

Nu ska jag roa mitt underbara troll innan de är dags för skiftbyte och pappan får ta över!


Inga kommentarer: