söndag 23 maj 2010

9 Månader

Idag blir Nellie hela 9 månader gammal tiden har gått så fort ibland förstår jag inte att de är min lilla bäbis som nu helt plötsligt blir mer och självständig. Nu utvecklar hon mer och mer personlighet och egenheter, vi älskar varje dag tillsammans med henne. De är underbart att se henne lära sig nya saker och ljud, orden räcker inte till för att förklara hur mycket vi älskar henne. Den här månaden har hon lärt sig otroligt mycket nytt bla:
*krypa
*Säga mamma & pappa
*Med stöd går hon utan problem
*Ställa sig upp mot möbler och gå runt mot dom

De är roligt att skriva för varje månad då kommer man ihåg vad som händer månad för månad. De är dags att skriva i hennes bok de håller på att vara ett tag sen jag gjorde.

Nellie 8 ½ månad



Vi gjorde morgon just före 6 imorse jag va riktigt trött men de gav med sig väldigt fort. Så nu har vi hunnit med att inta frukost och läsa tidning Nellie härjar på golvet som vanligt, numera tar hon sig ju precis dit hon vill så de är bara att rädda vattenskålar och dyl innan hon är framme. De är kul nu när hon följer en från rum till rum helt själv, är imponerad över hur fort hon tar sig fram.
Rikard har sovmorgon idag han jobbar eftermiddag i veckan så han får sova ett bra tag till, när Nellie ska sova morgon vila (om hon nu gör de) ska jag passa på att gå ut och mysa med Thor.






Inga kommentarer: