onsdag 19 maj 2010

Du är så älskad

Dessa bilder är ett fåtal av alla dom underbara bilder som har tagits idag, jag njuter av att titta på dom. Nellie är ett charmtroll utav dess like och när en kamera kommer fram smilar hon gärna upp sig. De finns inga ord för hur mycket vi älskar henne, underbara lilla tjej.

Som sagt så har dagen varit riktigt bra de har inte hunnits med särskilt mycket inne vi hann bara städa ur Nellie garderob innan vi begav oss ut. Jag fixar inte att vara inne å städa då de är så här fint väder de får helt enkelt göras då vädret blir sämre. Jag är lite rädd att vi gör bort sommaren nu de skulle inte kännas roligt men vi får njuta så länge de varar.

Nellie har fått ett ordentligt nageltrång som gör otroligt ont, de är fullt med var så jag vill inte greja där så mycket. Ska ringa bvc imorrn och höra vad dom säger kanske har dom nån bra ide. Inte konstigt att hon är grinig om hon har så ont i tån. För övrigt så blir de nog en lung dag jag ska ringa FK men annars ska vi njuta av vädret som även imorrn ser ut att bli bra.
Nu är de dags för sängen om jag ska orka med natten!

1 kommentar:

Frida sa...

Hej! Vilka fina bilder ni tagit! Ser riktigt mysigt ut att bada ute :) är allt bra med er? Kram