tisdag 11 maj 2010

eftermiddag

Vi har haft en fantastisk dag Nina har nästan precis åkt och hela dagen har ängats åt pyssel och massa surr, helt perfekt. Nellie har inte varit på sitt bästa humör kanske för att hon endast har sovit 25 minuter sen imorse? Helt otroligt nu har hon iaf knoppat igen och sover gott jag tycker synd om lillgumman som inte alls vill sova längre varken dag eller natt. Tur Nina är duktig på att underhålla henne har varit riktigt skönt att ha sällskap idag annars hade dagen blivit ofantligt lång. I veckan ska vi införskaffa fler krukor och göra mer servett decoupage de va riktigt roligt och blev superfint, de kommer bli ännu finare när vi får plantera lite blommor i dom.

Jag håller på med middag- pannkaka och väntar på att min kära sambo ska kliva innanför dörren, de är underbart att känna att man saknar varandra trots att man ses varje dag. De är kärlek de!
jag tror jag ska lura med mig familjen ut efter middag de är underbart väder och jag behöver lite hjälp ute!

Dags att fortsätta med köksgörat!

Inga kommentarer: