söndag 9 maj 2010

sen uppdatering

ja idag har tiden sprungit iväg på tok för fort. Nellie hade en jobbig natt och va vaken från halv fyra så alla har varit rätt slitna idag magen spökade på lillgumman så de va nog därför sömnen inte ville infinna sig. Nu är hon okej igen hennes glada humör är tillbaka om än hon är väldigt trött..
Vi for en tvär sväng till stan och handlade en babyvakt idag vi har sagt så länge att vi ska skaffa en men de har aldrig blivit, så igår då Nellie hade vaknat då jag va ute bestämde jag mig för att nu jäklar ska vi ha en. Den blev superbra nu väntar vi bara på att få pröva den, man ska ladda i tio timmar först så de är bara att vänta.

På eftermiddan tog jag mig en långprommis och fick göra flera hundmöten mycket nyttigt för lillskruttan efter vi kom hem va de dags att se hur vår gjutning igår hade gått. De blev verkligen super bra så på eftermiddan har vi gjutit lite mer de är faktiskt både roligt, enkelt och billigt.
Ska fota senare så ni får se.

Nu ska jag roa fröken tröttis innan de är dags för sängen för hennes del om två timmar.

Kram

Inga kommentarer: