måndag 17 maj 2010

morgon

en halvseg morgon här hemma kanske har vi sovit för mycket? Nellie har bara varit vaken en gång riktigt skönt för kroppen. Men de verkar som de kommer surt efter för man är helt slut, men efter lite frukost så ska de nog bli bättre.
Vädret är även idag underbart jag börjar fundera kommer de verkligen något bakslag? Eller är de snart dags att planera ut diverse blommor? Ja jag tror jag väntar ett tag till vill inte att allt fryser sönder om de kommer en köldknäpp men lite sugen är man ju.
Vi ska ju som sagt på föräldra gruppen idag lite surt att de är så fint väder men inte mycket att göra nåt åt men för min del hade de gärna fått varit lite halvdant väder idag.

Nu ska jag återgå till frukosten, Rikard har dukat fram lyxfrukost melon och grejer mys!


Inga kommentarer: