söndag 16 maj 2010

Kväll

Dagen har gått i otroligt fart. Nellies farmor och farfar kom mitt på dagen Nellie va överlycklig och spexade hela tiden för att ha allas uppmärksamhet. Vi hann med att vara ute en sväng när vädret tillät Nellie åkte skrinda tillsammans med oss, jag tror vi alla har uppskattat denna dag otroligt. De är så mysigt när dom kommer förbi eller vi åker förbi dom de är synd bara att de är en bit emellan oss.

På kvällskvisten åkte vi och hämtade malmbyrån som vi köpt av N&D vi passade även på att kika in den nya tomten och kaklet inne, synd bara att vi inte kunde stanna längre. Vi får helt enkelt åka dit en sväng till väldigt snart!
Väl hemma va de dags att städa ur akvariumet för att byrån skulle rymmas, som tur va kom R hit och hjälpte oss att bära vatten hinkar och tunga grejer. Jag fick göra de jag gör bäst dirigera.
När byrån väl kom på plats blev de riktigt bra, nu saknas bara lite grejer på och så där men de kommer.

Frida ringde på kvällskvisten som tur va påminde hon mig om att de är föräldragrupp imorrn jag hade helt glömt bort de. Som tur va erbjöd hon mig att åka med henne då Rikard inte alls är sugen på att följa med. De är tur man har fina vänner. De ska bli så roligt för Nellie att träffa alla vi ska bli bättre på att åka på öppna förskolan både jag och Nellie behöver de.

Den nya designen på bloggen tackar vi Nina för, än en gång har du lyckats göra en superfin banner tack snälla du!


Inga kommentarer: