måndag 24 maj 2010

morgon

De blev en otroligt tidig kväll igår, migränen slog till med full kraft så då va de bara att packa ihop och bege sig mot sängen. Man tycker att man borde vara utvilad när man vaknar med ikke. Känner mig överkörd idag kanske är de för att jag sover otroligt dåligt och vaknar av och till då jag har migrän. Nog om de Nellie har iaf varit duktig hon har bara varit vaken två gånger innan hon gjorde morgon just före 6, inget att gnälla över då hon i stort sett sover hela nätter från sju på kvällen.
Jag funderar på att gå och hämta tidningen men gruvar mig lite de är riktigt piss väder idag, med andra ord måste vi klä på oss innan vi går. Nej jag gillar när de är varmt och sol allt blir så otroligt mycket enklare då. Nu skulle de ju tydligen vara sånt här väder ett par dagar, då har man iaf tid att göra nånting inne.

Nej nu klär vi på oss och går ut så jag kan göra fika och läsa tidningen!

Inga kommentarer: