onsdag 19 maj 2010

morgon

Huvva så trött jag är idag Nellie har hållit låda halva natten vilket innebär att jag har fått sitta på stolen inne på hennes rum. Tror inte jag behöver tillägga hur kroppen känns, överkörd är förnamnet.
Nu har vi iaf klivit upp med nya tag Nellie är på ett strålande humör vädret är inte lika bra som tidigare dagar, lite mulet men fortfarande varmt för min del kan de gärna få vara en sån här dag.
Måtte vi inte göra bort sommaren nu bara de skulle inte kännas som någon höjdare, jag vill ha en varm härlig sommar utan massa blåst och kyla.

Planerna för idag är inte så många vi ska påta på här hemma, senare tar vi nog en sväng till mamma och pappa om vi orkar.
Ska bli spännande att se hur Nellie har tänkt sova idag noll och ingenting kanske? Ja de återstår att se!

Inga kommentarer: