måndag 10 maj 2010

kväll

Jag ska villigt erkänna att jag trodde att ikväll skulle bli precis som igår men peppar peppar så sover Nellie, än en gång verkar de var ljuset i hennes rum som spökar. Vi har en vanlig persienn där och ikväll hängde vi upp ett lakan de gör att de är rätt mycke mörkare och hon somnade nästan direkt och sover även efter 1 ½ timme. Är de här lösningen blir de att byta ut persienn mot mörkläggningsgardin. Men jag ropar inte hej än men nästan...

Jag och Rikard har legat i soffan sen Nellie somnade jag har molande huvudvärk så lite massage har min kära sambo bjudit på, han är världens bästa. Nu har han bara två dagar kvar sen är de veckoledigt och de ser ut att bli varmt och fint också då hinns de göras mycket ute.

Nu ska jag njuta av lugnet och kika lite tv!

Inga kommentarer: