söndag 30 maj 2010

Morgon

En lite orolig natt gör att jag är rätt trött idag, tänderna spökar och Nellie vill inte alls sova inte lätt att vara liten heller. Men nu börjar vi vakna till liv, vi har legat och myst i soffan precis som när Nellie va liten de är så underbart att vi även kan få ha riktigt mammamys nu de händer ju inte allt för ofta numera. Oftast har ju Nellie massor att göra och har inte alls tid att mysa i soffan med mig, så de gäller att ta chansen!

Idag skiner solen de blåser lite men jag har förhoppningar om en fin dag iaf, jag hade tänkt ta en långprommis då Nellie ska sova vid tio tiden. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda lite putsning ska iaf hinnas med.
De ser ut att bli fint väder iaf tills på onsdag Rikard börjar ju sin ledighet på torsdag så då lär vi väl få pissväder i en vecka bara för att vi har massor att göra.

Idag kommer Nellies moster hit på eftermiddagen hon ska vara några dagar hos mamma och pappa, tråkigt nog är barnen hemma eftersom dom har skola men vi får iaf umgås lite med Malin de blir bra!

Nu ska jag jaga rätt på Nellie som är på väg mot toan!

Inga kommentarer: