tisdag 25 maj 2010

eftermiddag

Förmiddags bestyren är bortgjorda men vädret håller i sig så jag får fortsätta att plocka här inne, dock längtar jag ut tycker inte alls om att vara inne en hel dag. Men man har faktiskt ingen lust med långprommis eller rabatt grejande i de här vädret.
Vi har iaf varit ute till Thor så helt innesittande har man ju inte varit. Nellie sover eftermiddag och borde vakna snart då är de dags för mellis och lite mys.
Rikard är snart på väg på jobbet lite tomt kommer de bli här hemma. Men jag och Nellie får helt enkelt roa oss själva, vilket inte är något problem då man får vakta henne hela tiden. Numera tar hon sig ju precis dit hon vill, idag kröp hon till fönsterbrädan och ställde sig upp där och gick längs hela väggen. De är så roligt att se hur fort de kan gå när hon väl har sett nåt hon vill ha, jag måste försöka lägga upp en film så ni får se.

Ikväll blir de lugna gatan jag ska förhoppningsvis vara ute en stund och greja med blommorna men de beror på vad väderguden vill!

Inga kommentarer: