tisdag 11 maj 2010

Kväll

En riktigt härlig kväll har flytit förbi, vi har varit ute och grejat fram tills de va dags för Nellie att sova för natten. Vädret blev verkligen strålande ikväll så otroligt härligt jag hoppas väderleken håller de dom lovat med 20 grader till helgen..
Då blir de grillning här hemma och massor av pyssel ute, min lökar borde börja blomma när som helst i rabatterna. N & D ska gräva om gården i helgen och N skulle ta rätt på lite lökar åt mig, hon är gullig :)
Nästa helg ska vi förmodligen göra en resa till skeå och hämta hem våra skruttar, hoppas nu att de funkar att vi åker upp den helgen skulle vara så otroligt skönt eftersom de är storloppis helgen efter. De kommer bli en rolig resa de kan jag lova!

Nu ska jag unna mig en dusch men först desperata hemmafruarna..

Inga kommentarer: