söndag 9 maj 2010

Sovning

Vi har kommit in i en period tillsammans med Nellie som inte alls är särskilt rolig, hon vill inte alls sova på kvällen och de tar otroligt lång tid att få henne att somna. Jag bannar mig själv att jag inte köpte en cola idag då vi va till stan ska natten bli som den va inatt vette rackarn hur jag ska orka utan koffein. Vi har haft otroligt enkla kvällar med Nellie tidigare men nu har de verkligen vänt, hon somnar oftast först men bara för att vakna 10 minuter senare och skrika som besatt. Sen går de knappt att få henne att sova i skrivande stund har jag hållit på i över en timme utan resultat hon är otroligt lessen och trots att hon är supertrött kämpar hon med näbbar och klor för att hålla sig vaken. Jag lider med henne och önskar att hon fick somna lungt och stilla förhoppningsvis vänder de snart.
Dags att återgå till hennes sängkant igen, hjärtat mitt!


Inga kommentarer: