fredag 7 maj 2010

morgon

Tidig uppstigning här hemma idag Nellie va både hungrig och efter en stund behövdes även ett blöjbyte då hade hon varit vaken för länge för att kunna lägga sig igen. Så då va de bara att kliva upp och börja dagen lite väl tidigt för min smak men solen skiner och Nellie är på ett toppenhumör då går de inte annat än att få massor med energi.

Kisse har varit i slagsmål under natten de verkar ha gått bra bara lite skrubbsår här och var, nu är han ute igen och verkar försöka hålla inkräktarna borta.

Rikard sover fortfarande tycker han är förtjänt av en sovmorgon efter en hel arbetsvecka, imorrn tar jag min sovmorron. Dock får han inte sova allt för länge idag för vi har massor med roligt att göra ute. Jag och mamma ska förmodligen pröva gjuta i betong de ska bli super roligt, jag ska även bestämma hur jag ska ha några rabatter så Rikard kan gräva ut dom. De är underbart med vår helt fantastiskt.

Nu ska jag underhålla min underbara lilla skatt.

Go morron!

Inga kommentarer: