måndag 31 maj 2010

kväll

Vilket underbart väder vi har haft i eftermiddag. Medans Nellie sov passade jag på att putsa några rutor till växthuset, jag klara ju aldrig av att putsa dom när dom väl sitter där är perfekt när man kan sitta ner och putsa tänkt om man hade sån tur med fönstren inne också.
När Rikard kom hem fräsde han vårat land så nu hoppas jag att de snart är riskfritt att börja sätta grejer där ute, är så kul i år då man orkar hålla på ute. Förra året då jag väntade Nellie fanns inte mycket ork över till att greja ute.

Nellie har äntligen somnat hon har så otroligt svårt att komma till ro, jag lider med henne men samtidigt så vet jag att hon är så otroligt trött och behöver sova. Jag hoppas vi återgår till de normala när tänderna väl har kommit upp.

Nu ska jag göra allt klart för kvällen sen bege mig mot sängen, jag behöver sova!


Inga kommentarer: