tisdag 1 september 2009

Tisdag

Tiden springer iväg här hemma igår blev Nellie en vecka gammal, tänk så fort de går. De är bäst att njuta av varje dag innan all tid springer förbi.
Man känner sig som lite av en zombie då man sover bara två timmar åt gången de är tur man är två som kan hjälpas åt allt blir så mycket lättare då.
Vi hade besök av BVC idag och de gick kanonfint hon tyckte att lillan va jätte fin och att gulheten blivit mindre precis som vi också tycker. På torsdag är de dags för vägning igen och förhoppningsvis har hon gått upp bra så då behöver vi inte ställa klockan på nätterna utan får låta henne vakna själv, de vore så skönt.
Sitter uppe hos mamma och pappa så de blir svårt att bjuda på någon bild får göra de ikväll istället, ni måste ju få se underverket idag också :)

Livet är verkligen annorlunda nu men helt underbart, man kan aldrig föreställa sig hur de ska bli eller hur man kommer känna men jag kan lugnt säga att de finns inget som går upp emot att få barn. Ingen känsla så stark.

Ikväll ska jag och Rikard se några inspelade avsnitt av Anna Phil, de blir mys jag ska även försöka hinna tvätta lite kläder de går åt en hel del kläder till lillan!

Kram

4 kommentarer:

Sussi sa...

Jaa visst ändras livet till det bättre? =)
Hur mkt väger hon nu då?
Kram

Madeleine sa...

Hehe ja du frida det tyckte ja med två första veckorna tills lillan fick kolik! Men som sagt det går ju över som alla säger, men ja tro ja håller på bli galen!! ;-(

Sussi sa...

Jo det rullar på. Är en del jobbiga grejer som händer runt mig men jag försöker att enbart koncentrera mig på Agnes. Men men.
Måste ses nån dag juh!
Kraam

Carina A sa...

Ha en skön kväll! På tal om kläder...har du skickat tröjan till Kicki?
Kram