fredag 4 september 2009

Fredag

Natten har varit kanon för Nellies del tyvärr har jag fått migrän och jag är nu inne på andra dygnet och känner mig snart som en levande död. Tur Rikard är hemma och hjälper till med allt, jag hoppas verkligen inte min migrän är tillbaka för att stanna de har varit så skönt att vara utan den i 9 månader.
Snart ska vi upp till mamma och pappa och äta middag känns så skönt att slippa ställa sig och laga mat idag de var verkligen välbehövligt.

Gloria är på väg till veterinären hon har gjort illa ett ben ordentligt, jag håller varenda tumme ocn tå för att allt ska gå bra. Vi kommer sitta och vänta vid telefonen på besked.

Bjuder på några bilder på vår lilla skatt, de finns inga ord för hur lycklig denna lilla tjej gör oss!


2 kommentarer:

Isa sa...

Grattis och lycka till med Er lilla familj!! Nellie är så söööt!

Kramar Isa (från Holmsund)

Anonym sa...

Hej Frida!
Det var länge sedan vi träffades, och grattis till din lilla familj.
Vi har det bara bra och Nemo han är en klippa. Vi ska åka till Sundsvall i oktober på utställning och hoppas att det ska gå bra.
Lycka till och njut av dagen.
Maria med familj, tass avtryck av Nemo också.