måndag 28 september 2009

måndag kväll..

Har inte hunnit uppdatera förrens nu, en av mina trognaste läsare Carina från arvidsjaur (vildas uppfödare som har blivit en kär vän) efterlyser alltid mina morgon inlägg om dom inte finns där det är glädjande.
Blev en fullspäckad dag idag vi fick åka in på gyn då jag har börjat blöda och de med råge så vi åkte in för att kolla att allt såg bra ut. Dock blev vi inte klokare för det jag hade fyra läkare plus en överläkare som stog och kliade sig i huvudet över varför jag blödde.
Tillslut konstaterade dom att dom inte visste varför jag hade en blodansamling i livmodern eller varför jag blödde så pass mycket, vi fick åka hem och hoppas på bättring inom något dygn.'
Så nu hoppas vi på snabb bättring.

Nellie var snäll under hela tiden våran lilla skatt så de gick kanonbra. Vi passade på att åka förbi djurmagazinet och införskaffa en ny firre Walldemar är hans namn, än en gång blev det en grön kulfisk denna gång en modell större.
Dessa fiskar är så enormt fina jag skulle kunna ha hur många som helst, men dom är utrymmeskrävande och rätt agressiva så då skulle huset måsta vara fullt i akvarium och de skulle nog inte min bättre hälft bli så nöjd över.

Nu ligger lillgums och sover och rikard sitter bänkad vid tv spelet ikväll är de tv kväll här hemma först Idol sen svenska hollywoodfruar och till sist anna anka med Robban aschberg.
Fru anka verkar göra allt för att reta gallfeber på de kvinnliga könet här i Sverige och jag måste erkänna att med mig har hon lyckats snart spyr jag bara den kvinnan öppnar sin stora mun. Inget vettigt kommer ut, men jag kan likväl inte sluta se på programmet de är ju så sjukt.

Så nu vet ni varför uppdateringen varit dålig här idag lovar bättring imorrn!

Kram

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Haha sjukt äcklig kärring svar:JAAA!! Finns nog ingen olyckligare än hon själv i slutändan, ANNA!!! Álla vill inte ha guccibyxor...Men kärlek!

Carina A sa...

Men fy, det lät konstigt med blödningen...hoppas verkligen det inte är nåt galet där inne.

Ja, angående dina morgon/förmiddags inlägg =)....det har ju liksom blivit en vana att när jag loggar in på datorn första gången varje dag ( brukar bli runt 11 ) så behöver jag läsa din blogg =)), det blir liksom inte en vettig dag förrän den är läst...och nu blev kl 11.30 innan jag läste så idag blev det ingen dag *skratt*.

Nä, nu ska jag sluta svamla...kan bara hålla med om Kajsa Anka...hon är PUCKAD =).

Ha en god natt!
/C

Carina A sa...

Menade såklart Kl 22.30