onsdag 9 september 2009

kväll

Vilket blåsväder som dragit in, vi tog oss iaf en promenad på eftermiddan vi passade på medans solen lyste är så skönt att kunna röra sig igen man känner sig som en ny människa. Än så länge gör sig snittet påmint då jag gått en stund men de blir bättre och bättre för varje dag som går.
Tänk idag är hjärtat mitt 16 dagar tiden går så fort jag tyckte vi nyss kom hem från bb, men de är väl så de kommer vara framöver tiden springer ifrån oss men vi njuter av varje minut.

Rikard har gått i säng och för tillfället sover lillan i vagnen tyst och snällt, känner mig nästan lite ensam.
Till veckan ska en bärsele inköpas jag vill kunna röra mig trots att hon vill ligga nära hela tiden så de skulle sitta perfekt med en bärsele, skönt att ha sen också.

Kanske borde sätta mig och läsa ikapp alla bloggar jag missat under en lång tid? ja de låter som en bra ide, snart börjar idol också så de är bäst att kika en snutt på de brukar alltid vara roligt.

Sov gott

Inga kommentarer: