tisdag 22 september 2009

en kortis..

Passar på att snabbt uppdatera då mamma bär runt på Nellie. Vi har haft en jobbig eftermiddag och kväll Nellie vill inte alls komma till ro och skriket är åter tillbaka här hemma, älskade lilla gumman.
De känns som att inget man gör hjälper, hjälplös är ju bara förnamnet på vad man känner..

Nina kom förbi och höll mig sällskap under dagen alltid trevligt att slippa vara själv. Gera sprang runt på gården och jag stog inne och kikade på henne genom fönstret snacka om livsglädje, Lexie blev dock paralyserad av hennes springande jag tror inte hon visste riktigt hur hon skulle leka med henne.

Jag och Rikard har turats om att bära under kvällen men han måste ju få sova han som ska upp klockan två inatt så nu är mamma här och löser av mig emellanåt. Är så mycket tyngre då man är själv man får inget andrum.
Imorrn är Rikards sista jobbar dag känns så skönt, sen är de ledig vecka.

Nu är de bäst jag hjälper mamma, nu vet ni hur läget är!
Tack för alla stöttande kommentarer, de värmer.

Kram

3 kommentarer:

madeleine sa...

Hej! min lillgumma va ju också sådär, prova ge henne mera mat jag köpte NAN 1 ersättning som är skonsam mot magen.. Hon blev en helt annan person, prova sig fram! kram

Pernilla sa...

Tänker på er. Hoppas att lillgumman blir bättre snart. Håller alla tummar och tår för er.
Tusen kramar

Carina A sa...

Hoppas verkligen det vänder snart...ni gör ett himla bra jobb!
Kram