måndag 7 september 2009

Måndag

Tidig uppstigning och ett besök hos vårdcentralen några mirakelkurer senare så hoppas jag på att min mage börjar fungera igen för de här driver mig till vanvett, jag har så sjukt mycke magknip att jag tror jag dör men nu hoppas vi på bättring.

Lillan har haft en rätt blandad natt hon somnade snällt vid 12 tiden för att sen vakna vid fem och då var de färdigsovit i vårat hus kan jag säga. Så vi fick snällt kliva upp trötta som få men va gör man inte för godsakerna i ens liv.
Hon somnade som vanligt direkt vi satt henne i bilen och sov gott tills de blev mat tajm igen, hon är allt för go.

Ska försöka ladda upp lite bilder ikväll men just nu kniper min mage så jag ska försöka lägga mig och hoppas de går över.

På återseende!

4 kommentarer:

Carina A sa...

Nej men fy va jobbigt med magen...hoppas det blir bra snart...kram

Linda sa...

Magen är inte att leka med efter ett kejsarsnitt... Vid ett tillfälle satt jag på toaletten och ammade Viktor samtidigt ;)

Miia sa...

Vad roligt att allt verkar gå bra för er :)
Tycker vi ska ta och ses en dag frida! Prata gamla minnen och berömma den andres barn ;) haha! Nämen vad säger du?
Kram på er!

Miia sa...

Jaa vi är helt friska :D