tisdag 8 september 2009

Tisdag

Reidar är numera en kasterad hane men andra ord han har förlorat sina bollar, kan säga att de kändes tungt att kliva upp imorse blev inte många timmars sömn men nu behöver jag iaf inte oroa mig över att han ska springa bort.
Nellie skötte sig kanonfint i stan och likaså Lexie vi passade på att ta en promenad längs älven med barnvagn och lill skrutt hon va så nöjd med att springa och lukta på allt som kom i hennes närhet.
Vi fördrev tiden tills vi skulle hämta katten med att titta på färg och tapet till Nellies rum jag tror nog vi har bestämt oss de blir rosa :)

Nellie passar bra i den färgen så varför inte göra rummet just den färgen, eller vad säger ni?

På eftermiddan har hon varit vaken flera timmar i sträck och de enda som har dugit är min famn, magknip var svaret på varför hon va så kinkig hon är ju annars en ängel. Mammas ängel när krokodiltårarna rinner på hennes kinder värker de i mamma hjärtat, helt otroligt vad hon tar fram för känslor i en.
Men nu sover hon sött ska snart väcka henne och ge henne mat, de börjar kännas att de är dags.


Min sötskatt

Imorrn ska nya bilder laddas in från flera dagar, de är svårt att hitta tiden att sitta här.

Go natt gott folk!

2 kommentarer:

Evelin sa...

Åhh vad söt hon här! Verkligen kul med alla bilder som ni lägger upp :) vi får hålla till godo med dem tills vi ses nästa gång igen. Och nog blir det kanon med rosa i Nellies rum, det är väl klart att den finaste prinsessan ska ha det så! Ta nu hand om er! Kramar från oss

Carina A sa...

Åååå såååååå sööööt =)...Mamma upp i dan =).
Kram C