tisdag 15 september 2009

Tisdag

Vi har haft en fullspäckad dag men mycket har blivit uträttat så vi kan känna oss nöjda.
BB bilden är tagen så på fredag eller nästa onsdag borde den dyka upp i tidningen, Nellie sov under hela tiden och ville inte alls visa sina underbara ögon men hon gallskrek inte iaf.
Vi hann även vara med och vaccinera kattungarna, allihop var jätte duktiga ikväll är dom lite trötta efter sprutan men annars mår dom fin fint.
Vi har varit och utökat Nellies kläd förråd så imorrn är de dags att tvätta upp alltihop, hon har nu växt ur 50 och växt i 56 de går så fort.
Men jag gnäller inte då man får vara ute och köpa kläder finns så otroligt mycke fint, man skulle kunna ha hur mycket som helst.

Vi unnade oss pizza på kvällskvisten som vi åt med mamma och pappa, vi tiggde åt oss lite fika också innan vi begav oss hemmåt mot tvn och Idol. Måste ju vara ett av dom roligaste programmen iaf under uttagningarna.
Nu ska vi bänka oss med ett anna phil avsnitt, Nellie har sovit i 3 timmar så nu vaknar hon säkerligen alldelens strax.
Min torsk vill inte riktigt ge med sig så jag fortsätter med vischy vatten kan ju säga att de känns lite knepigt att he de på brösten men vad gör man inte.

Har flera bilder jag vill visa er men just nu har min telefon allt för lite ström för att jag ska kunna ladda över dem så de får bli imorrn!

Tack för alla underbara kommentarer så roligt att se att ni har blivit mer aktiva på att skriva, de värmer!

Go natt

2 kommentarer:

Madde sa...

Du är inte ensam med torsk skiten! Jag har haft det så länge nu så snart skiter ja i att amma! Har ätit en kur av diflucan 14dagar och sprutat lillans mun 4gånger per dag i 10dagar men det hjälptes inte, och fick ett skrikbarn istället, som inte kunde bajsa av det sov! Nu har ja fått ännu mera och det gör så satans ont! Brinner som och sticks i brösten... fick ta ett nytt prov idag dock, så snart en kur till!

Carina A sa...

Tänkte bara kika in och säga hej =), jag sitter med en hässjande Stina...lär bli valpvaka hela natten. Kram