tisdag 29 september 2009

Tisdag

Nu hoppas jag att jag har sån tur att Carina inte har hunnit varit ute på internet än så hon hinner läsa mitt lite sena morgoninlägg.

Nellie har haft en jobbig kväll och natt och morgon stackars liten tjej, Rikard va så otroligt snäll och tog henne från klockan fem till nio så då fick jag sova. Tänk va lite sömn kan göra för kroppen känner mig helt klart piggare idag.
Vädret är så fint man blir så mycket mer peppad på dom dagliga långpromenaderna då man får solen med sig så alldelens strax ska vi bege oss ut med vagnen och hundar och hoppas på att Nellie vill sova.

De blir ett kort inlägg men de är allt som hinns med!

Kram

2 kommentarer:

Evelin sa...

Hallå! Pga att vi har varit bortresta i ett par dagar så har jag inte hunnit med mig i ditt bloggande, tåkigt att höra att lilla tjejen fortfarande har problem med magen och att du nu också ska få din beskärda del. Vi kommer att åka upp nu till helgen samt helgen om två veckor så säg bara till om ni vill ha hjälp och avlastning så kommer jag... diska, städa, laga mat är jag bra på :) Annars om ni känner att ni orkar med är ni jättevälkomna till stugan med. Ha det bra! kram kram

Carina A sa...

Haha, jag var extra tidig in på datorn idag...kl 10...men det är lugnt, känn ingen press *host host*. Nu har jag läst ditt inlägg så nu kan dagen börja =).

När jag läser kommentaren ovan av Evelin så kan jag ju bara säga att det är just såna vänner man ska vara rädd om =).

Vilken tir att du har en sån snäll andra hälft så ni kan dela på jobbet då han är hemmavid =).

Kramis Carina