onsdag 16 september 2009

Onsdag

Passar på att snabbt uppdatera medans lillan sover och är tyst, vi har haft skrikmaraton här på morgonsidan ingenting har verkat bra vi anar att de är hennes mage som spökar.
Men nu sussar hon sött efter en promenad de måste ju vara de bästa sömnmedlet någonsin, samtidigt som man får motion två flugor i en smäll perfekt.

Så med andra ord har inte mycket hunnits med här hemma idag men jag har iaf lyckats boka tid för dop så nu är de spikat och klart, på fredag ska jag åka och köpa grejer för att kunna göra inbjudnings korten. Har en känsla av att jag kommer få duktigt med beslutsångest innan jag har bestämt hur de ska se ut, men de får bli ett enkelt sådant inte riktigt vad jag helst skulle vilja men de blir så pass många och tiden är begränsad så de får bli enkelt.

En tvättmaskin har jag iaf hunnit med, jag saknar torktumlare så in i norden de är så smidigt istället för att hänga all tvätt. Förhoppningsvis kommer en sådan att införskaffas om inte allt för lång tid de skulle sitta fin fint.

Ikväll är planerna få jag hoppas på att Nellie har en bättre eftermiddag än förmiddag de känns som de viktigaste.
Får se vad tvn har att erbjuda, man har 1000 kanaler men de är ingen garanti för att de ska visas nåt vettigt ska jag säga utan de mesta som rullar är skit.

Sist men inte minst ett stort Grattis skickar vi till Carina som har fått jackpot idag jag anar att hon kommer gå runt med ett stort leende på läpparna ett bra tag framöver. Nu väntar vi bara på bilder på de svarta små underverken!

Kramar

3 kommentarer:

Fionas Krypin sa...

Hej Frida, om det är så att Nellie fortsätter ha ont i magen så kan jag varmt rekommendera Minifom-droppar, finns på apoteket. De använde vi till Vilmer när han var bebis och hade ont i magen. Bara att ge ett par droppar innan man ammar. Hoppas ni har det bra annars! /Stina

Frida sa...

Hej!
Vad skönt att allt är klart inför dopet, härligt att få det ur världen så man kan fixa vidare med annat :) Fick ni datumet ni ville?

Är allt bra annars??
Kramar

Linda sa...

Vi använde minifom till Viktor också - det blev mycket bättre i hans lilla mage :D