onsdag 2 september 2009

onsdag

Natten har varit bra eller iaf i våra mått bra, Nellie har somnat efter varje matningspass de är rätt välbehövligt då de inte blir så många timmar emellan..
Igår kväll var hon otroligt pigg och vaken och låg länge och filosoferade medans vi låg och kikade på henne i sängen, hon fick en otroligt fin speldosa av sin faster och farbror när dom va hit i lördags och den är en riktig favorit vid sängående.

Imorse ringde Telia som stog utanför och skulle fixa våran hemtelefon dock utan att dom lyckades så just nu har vi en provisorisk ledning i träden tills dom kommer och gräver, hela våran gård kommer se ut som en byggarbetsplats efter de här grävandet.
Vi har inte hunnit med så mycket på morron allting tar ju lite längre tid numera, jag har tänkt köra igång en maskin med tvätt sen ställa mig och göra mat vet inte riktigt vad som ska ätas dock men de löser sig.
Lasagne skulle ju sitta fint, men frågan är väl om jag hinner de innan de är dags för mat för lillan igen.

Jag bjuder på en bild från inatt, hon är de finaste som finns min lilla skatt :)
Kram

3 kommentarer:

Miia sa...

ooh så fin hon är frida! :)
Supergrattis!

madeleine sa...

Så söt hon är frida! Och grymt lik dig :)

Jasmine Olofsson sa...

Grattis!

Hur känns allt? Måste kännas helt underbart!

Lycka till!

Kram Jasmine