söndag 27 september 2009

Lördag

Våran första helt ensamma natt är förbi herregud vad van man är att vara två, ibland känns de som att jag och Rikard sitter ihop (på ett bra sätt) och igår när jag gick i säng och hans sida gapade tom kom känslan över mig. Jag saknade honom så enormt mycke, mitt hjärtas skatt..
Nellie bestämde sig för att de inte fanns något stopp i hennes mage hon åt och åt och åt de tog aldrig slut.
Tydligen är de vanligt att dom gör de vid 4-5 veckor, så rikard får köpa med sig special ersättning hem från apoteket Nellie kan ju inte äta vanlig ersättning så om min mat inte räcker till kan vi iaf ge henne den.
Men våran lilla dam är ju rätt bestämd så känner jag henne rätt kommer hon totalvägra att äta den precis som med tutten.

Idag verkar hon ha en missnöjd dag ingenting är riktigt bra, just nu sover hon en stund hoppas hon slipper vakna igen om 10 minuter vore skönt för henne att sova en stund.

Ska försöka hinna plocka undan innan älsklingen dyker upp han är tydligen i stan nu :)

kram

Inga kommentarer: