måndag 21 september 2009

Måndag

Igår blev en jobbig dag trots allt, jag hade hoppats så hårt på att vändningen skulle komma nu men ikke. Hon verkar bara ha bytt vilka tider hon har riktigt ont på igår höll hon igång hela dagen och var lugn igår kväll.
Mamma är en ängel igår va hon och köpte en babysitter som vaggar och spelar, den roar iaf Nellie en liten stund den där stunden man behöver för att orka med.
Den och bärselen används flitigt här hemma under perioderna då Nellie har de jobbigt.

Idag har jag försökt få tag i BVC hela morgonen men dom verkar ha nåt fel på deras telefonsystem så de enda jag möts av är en röst som säger- tillfälligt fel var god försök senare.
ja ja de är bara att gilla läget och hoppas på att dom ringer mig under dagen som dom har gjort under förra veckan.
De ska alltid strula då man verkligen behöver ha tag i folk.

Idag blir våran skatt fyra veckor tiden går så fort, för fyra veckor sedan låg jag nu nere på Op och dom satt epiduralen.
Hon utvecklas mer och mer för varje dag som går, de är underbart.
Nu hoppas vi bara att vi ska få bukt på de jobbiga för henne så vi får njuta av hennes vakna stunder utan skrik.
De finns inte ord för hur mycket man älskar ens barn, ingen kärlek är så stark.

Nu längtar vi tills älsklingen kommer hem om än de är några timmar kvar, de är underbart att vara tre :)

Kram

1 kommentar:

Evelin sa...

Åh vad jag önskar att jag kunde lindra eran ångest över Nellies magont lite åtminstone, det är ju så synd att man bor så långt borta och inte kan hjälpa, men vi tänker på er iaf! Förresten, vad fina ni var alla tre på kortet :) Många kramar