onsdag 23 september 2009

Onsdag

De här är mitt 500e inlägg på den här bloggen, så många tankar och förändringar i mitt liv som är nerskrivet i dessa inlägg. De blir lite som en dagbok fast en öppen sådan, jag trivs med att skriva blogg de är lite av en terapi för själen. Jag ser oftast fram emot att sätta mig och skriva på morgonen dock så blir de ju inte alltid på bestämda tider numera eftersom Nellie styr min dag.

Kvällen fortsatte likadant som dagen igår och likaså natten så sömn blev de inget av varken för mig eller Nellie. Som tur är så tog mamma Nellie på eftermiddan och jag fick mig en välbehövlig timmes vila.
Idag har vi haft projekt ta tutte Nellie har aldrig gillat tutte men efter inatt fick de vara nog för mina bröst så efter många timmar med instoppande och utskickande av denna manick går de faktiskt frammåt.

Nu hoppas vi på en lite lugnare kväll och natt min kropp skulle uppskatta det.
Imorrn är de BVC som gäller ev också Barn.

Kram

Inga kommentarer: