söndag 20 september 2009

Söndag

En helt okej natt vi är vana vid att inte sova allt för mycket på natten och nu börjar även kroppen vänja sig, magen verkar ha varit lite bättre för lillan underbart!
På morgonen har de dock varit grinigt älskade skrotan skrek hela tiden i vagnen på promenaden och ville inte alls vara med, de va en rätt trött mami som kom tillbaka efter 50 minuters promenad då jag fick bära henne större delen.
Väl hemma fortsatte skriket tills jag tog på mig bärselen och nu sover hon faktiskt en stund, så magknipet vill inte riktigt ge med sig. Men för oss känns de ändå som att de är bättre nu skriker hon iaf inte 8 timmar i sträck man får se de lilla i det stora.

Jag gruvar lite inför veckan då Älsklingen ska börja jobba, min kropp tar otroligt mycke stryk av att ha henne i bärsele hela tiden och just nu verkar de vara de enda stället där hon mår bra.
Så de lär bli några tuffa dagar för kropp och knopp.
Tråkigt nog har mamma blivit sjuk precis nu också så hon kan inte hjälpa mig på samma sätt, lite otajmat men de är ju inget som man kan rå över.

Så ni vet ju vad jag gör idag, jag går av och an genom huset för att hålla henne lugn får ju mängda motion iaf :)
De räcker nämligen inte att man sitter stilla med bärselen mer än 5 minuter så vaknar hon, de är en envis liten tjej vi har.
Men ack så söt, lägger upp några bilder från dagarna som gått..


Sötaste bruden..



En trött mamma och en underbar Nellie vid tre tiden på natten...

Nu är de dags att röra på sig igen, på återseende.

Inga kommentarer: