lördag 26 september 2009

lördag

Natten blev si så där jag fick agera snutte och de va de enda som funkade för att få henne lugn, men tillslut somnade hon sött brevid mig (som vanligt). När hon väl kommit till ro vill jag inte flytta henne då vaknar hon igen och då känns det mer värt att jag också får mig några timmars sömn.
Rikard åkte tidigt imorse och jag och Nellie låg kvar och drog oss i sängen, Nellie var mycket nöjd med mamma myset i två timmar.
Vi klev upp och fikade och Nellie fick mat (igen) innan vi begav oss ut på långprommis då somnade hon gott i 50 minuter.

Nu håller jag på att sy lite byxor till lillan kan säga att de behövs hon växer så de knakar, sista vägningen vägde hon 4580 helt otroligt men som hon äter så är jag inte förvånad.
Skönt att veta att hon mår bra på min mat och att man slipper ge ersättning är så smidigt att alltid ha med sig mat och aldrig behöva fundera över temperaturer eller så.

Vi längtar redan tills älsklingen kommer hem imorrn lite avis är vi då han får kika på lastbilar och äta gott de hade inte suttit fel, men de kommer fler gånger.

Nu verkar Nellie ha sovit färdigt så bäst jag tar upp henne.

Kram

1 kommentar:

Carina A sa...

Sov Gott snyggisar =)
Kram C
Ps: Jag har uppdat bloggen nyss